Szukasz rozwiązania? | Potrzebujesz konsultacji? | Skontaktuj się!

Masz pytanie?

+48 737 185 903

// o producencie oprogramowania

Infonet Projekt to polski producent oraz dystrybutor m.in. rozwiązania ITManager. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT. Specjalizuje się w rozwiązaniach storage, backup, wirtualizacji, jak również integracji sprzętowej i systemowej.

Infonet Projekt zapewnia także najwyższej jakości usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne w ramach długoterminowych kontraktów.

// Kluczowe cechy rozwiązania OXARI

OXARI - jak działa?

OXARI to rozwiązanie klasy ITSM (Information Technology Service Management), które łączy w sobie modułową strukturę z nowoczesnym interfejsem użytkownika, co umożliwia elastyczne dostosowanie do różnych potrzeb w zakresie Asset Management, CMDB, ServiceDesk, Workflow i MDM.

Wyróżnikiem tego rozwiązania jest zaawansowane zarządzanie za pomocą reguł logicznych. Użytkownicy mogą definiować nielimitowaną liczbę wzorców opartych na określonych warunkach i akcjach.

Dzięki temu można zautomatyzować wiele procesów — od automatycznego przypisywania odpowiedzialnych osób, poprzez logikę tworzenia zgłoszeń na podstawie wiadomości e-mail, aż po zmianę statusów i eskalacje, jeśli zostaną naruszone parametry SLA.

OXARI - dostępne moduły

Modułowa budowa systemu w połączeniu z nowoczesnym interfejsem użytkownika pozwala zamodelować dowolną logikę pracy w zakresie tematyki Asset Management, CMDB, ServiceDesk, Workflow oraz MDM.

OXARI ServiceDesk
OXARI ServiceDesk umozliwia rejestracje dowolnego zgłoszenia serwisowego (ticket) o charakterze incydentu oraz requestu wraz z realizacja procesu jego obsługi, tj. przydzielanie opiekuna (inzyniera), przekazywanie do wybranej linii wsparcia, zmiana statusu, priorytetu oraz wysyłanie powiadomien mailowych. OXARI pozwala na zaprojektowanie minimalistycznego interfejsu dla uzytkownika koncowego. Zakres konfiguracji obejmuje kategorie, przepływy oraz kolejki zgłoszen, umowy i definicje SLA, baze wiedzy, ogłoszenia, reguły oraz poziomy dostepu uzytkowników. Elastycznosc systemu OXARI ServiceDesk umozliwia swiadczenie usług wsparcia zarówno dla uzytkowników wewnetrznych (model: dział IT <–> user) jak równiez dla klientów zewnetrznych (model: firma swiadczaca usługi <-> jej klienci).
OXARI CMDB
konfiguracjaCMDB to zbiór informacji na temat komponentów tworzacych infrastrukture IT. Podstawowym obiektem bazy jest element konfiguracji CI (Configuration Item). Wybrane CI w CMDB łaczone sa ze soba relacjami, tworzac konkretne usługi wspierane przez dział IT w organizacji (np. poczta, system ERP). Przykładowe typy elementów konfiguracji to m.in. serwery, switche oraz macierze. CI to równiez wszelkiego rodzaju oprogramowanie, zaczynajac od systemów operacyjnych, baz danych, konczac na konkretnych aplikacjach. Elementem CMDB sa równiez pracownicy oraz scisle z nimi powiazane role i uprawnienia.
Istotnym mechanizmem profesjonalnego systemu CMDB sa zautomatyzowane zródła danych, pozwalajace na szybka identyfikacje poszczególnych elementów konfiguracji (CI/Asset Discovery). Zródłami danych w systemie OXARI CMDB sa m.in. skaner sieci, aplikacje agentowe systemu (Windows, Android), usługa katalogowa (Active Directory/OpenLDAP), importer danych oraz zewnetrzne integracje. CMDB jako element OXARI jest scisle powiazany z ServiceDesk, wspierajac proces obsługi incydentów, problemów oraz zarzadzania zmiana.
OXARI Asset Management
Moduł OXARI Asset Management pozwala na ewidencje szeroko pojetych zasobów IT oraz innych typów zasobów tworzonych samodzielnie. Najczestsze zastosowanie to zarzadzanie sprzetem IT przekazanym do uzytkownika, jednak architektura systemu umozliwia ewidencje dowolnych aktywów organizacji (wyposazenie infrastruktury budynkowej, urzadzenia medyczne). Zasoby posiadaja liste zdefiniowanych atrybutów z mozliwoscia dodawania własnych definicji. System pozwala na powiazanie ze soba wybranych zasobów za pomoca relacji z zachowaniem historii powiazan. Konfiguracja modułu umozliwia równiez zaprojektowanie własnych protokołów przekazania, zwrotu czy likwidacji zasobu. System obsługuje technologie kodów kreskowych oraz RFID. Do zasobu moze zostac przypisany dowolny plik lub dokument, okreslony jako skan pliku (np. pdf) oraz zbiór atrybutów go opisujacych (np. numer faktury). W systemie mozemy modelowac dowolne typy dokumentów, definiujac odpowiednia numeracje oraz własciwosci opisujace. Moduł zarzadzania dokumentami zawiera równiez mechanizm alertów (reguł) oraz kreator raportów.
OXARI MDM
OXARI MDM to system do centralnego zarzadzania urzadzeniami mobilnymi. Informacje o zarejestrowanych urzadzeniach dostarcza dedykowany agent MDM instalowany na systemach Android. Główny panel zawiera liste zarejestrowanych urzadzen (nazwa, model, numer seryjny) i pozwala wykonywac zdalne operacje z poziomu interfejsu www. Agent MDM przesyła informacje na temat lokalizacji urzadzenia oraz parametrów sprzetowo-systemowych. Administrator ma mozliwosc zdalnego wyczyszczenia/zablokowania urzadzenia (np. w przypadku kradziezy, zgubienia), podgladu ekranu oraz wysłania wiadomosci bezposrednio na ekran uzytkownika. Konfiguracja agenta MDM sprowadza sie do odczytu dedykowanego kodu QR na portalu uzytkownika ServiceDesk. System pozwala analizowac zarejestrowane urzadzenia pod wzgledem m.in.: modelu, producenta oraz wersji systemu operacyjnego.
Sygnalista
Bezpieczny system zgłaszania nieprawidłowości zgodnie z wymogami dyrektywy o ochronie sygnalistów w zakresie naruszenia prawa Unii Europejskiej. Gotowe scenariusze obsługi procesu zgłaszania nieprawidłowości oraz unikalne mechanizmy ochrony sygnalistów.
Centralny Rejestr Umów
Rejestracja umów zawieranych przez urząd z kontrahentami oraz osobami fizycznymi. Synchronizacja rejestrów umów urzędu z Krajowym Rejestrem Umów.
OXARI - system ITSM

Webinary oraz wersja testowa

Napisz lub zadzwoń do nas!
// Wersja testowa oraz webinary

Istnieje możliwość niezobowiązującego przetestowania w pełni funkcjonalnego rozwiązania z przez okres 30 dni.

Webinary możemy zorganizować dla Ciebie na żądanie. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze od naszych specjalistów #cybersec dogodnego dla siebie terminu, zarejestruj się poniżej na webinar na żądanie, a skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia konkretnego terminu, w jakim będziesz dostępny.

Podczas webinarów masz możliwość dowiedzieć się więcej o funkcjach OXARI, zadać pytania czy umówić dialog techniczny. 

Jeśli potrzebujesz wersji testowej lub masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.

// Chętnie porozmawiamy i doradzimy

Nie znalazłeś tego,
czego szukałeś?

737 185 902 | 737 185 903 | 727 790 662

737 191 570