Szukasz rozwiązania? | Potrzebujesz konsultacji? | Skontaktuj się!

Masz pytanie?

+48 737 185 903

// o producencie oprogramowania

Infonet Projekt to polski producent oraz dystrybutor m.in. rozwiązania ITManager. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT. Specjalizuje się w rozwiązaniach storage, backup, wirtualizacji, jak również integracji sprzętowej i systemowej.

Infonet Projekt zapewnia także najwyższej jakości usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne w ramach długoterminowych kontraktów.

// Kluczowe cechy rozwiązania ITMANAGER

ITManager - do czego służy?

ITManager to oprogramowanie zaprojektowane do centralnego zarządzania infrastrukturą informatyczną oraz procesami IT w organizacjach, zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.

System ten oferuje zestaw narzędzi wspierających administratorów IT w codziennych obowiązkach, a jego modułowa konstrukcja umożliwia wybór i wdrożenie odpowiednich funkcjonalności.

Proces wdrożenia ITManager jest realizowany profesjonalnie i kompleksowo, obejmując instalację oprogramowania, dostosowanie do indywidualnych wymagań, szkolenie dla zespołu IT oraz wsparcie po wdrożeniu.

ITManager - najważniejsze funkcje

Baza konfiguracji komputerów oraz oprogramowania
Automatyczna inwentaryzacja konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych komputerów. Automatyczna analiza zmian konfiguracji oraz odczyt aktualnych parametrów stanowisk. Powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.
Zarządzanie zasobami
Centralne zarządzanie posiadanymi zasobami. Moduł zawiera kreator pozwalający utworzyć dowolny typ zasobu wraz z wymaganymi atrybutami w celu powiązania z dowolnym innym obiektem. Proces inwentaryzacji zasobów wspiera dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne.
Monitoring sieci LAN
Zwiększenie bezpieczeństwa dzięki cyklicznemu skanowaniu sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Wykorzystanie protokołu SNMP dostarcza informacji na temat urządzeń drukujących oraz urządzeń sieciowych. Analiza ruchu sieciowego oraz aktualnych powiązań pomiędzy urządzeniami w formie aktywnej mapy sieci.
Zarządzanie wnioskami i uprawnieniami
Obsługa wniosków wymagających akceptacji osób decyzyjnych np. nadanie uprawnień do systemów informatycznych (wsparcie procesów RODO), przyjęcie pracownika czy zakup sprzętu.
Zdalne zarządzanie i automatyzacja
Zdalne połączenie ze stanowiskiem komputerowym w formie przejęcia pulpitu oraz transferu plików w sieci LAN/WAN. Zarządzanie wykonywaniem kopii zapasowych danych użytkownika oraz uruchamiania zadań i polis instalacyjnych i wg dynamicznych grup stanowisk w skali całej organizacji.
Komunikator
Bezpieczna, wydajna i szyfrowana komunikacja wewnątrz organizacji. Wysyłanie wiadomości tekstowych, połączenia audio- wideo, udostępnianie ekranu oraz tworzenie zdalnych konferencji.
Monitoring użytkowników
Odczyt informacji na temat rzeczywistej aktywności pracowników. Przegląd czasów logowania, uruchamianych aplikacji, odwiedzanych stron internetowych oraz analiza wydruków. Blokada i nadzór napędów wymiennych wraz analizą kopiowanych danych.
Zarządzanie legalnością oprogramowania
Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków twardych użytkowników. Precyzyjna identyfikacja oraz ewidencja zainstalowanego oprogramowania. Automatyczny wewnętrzny audyt legalności oprogramowania bazujący na dedykowanej liście wzorców aplikacji.
ServiceDesk
Zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz umowami SLA – to elementy systemu, które pozwalają uporządkować pracę zespołu IT oraz wdrożyć dobre praktyki ITIL. Nowoczesny, responsywny interfejs WWW zapewnia prosty sposób rejestracji oraz obsługi zgłoszeń.

Nowoczesny moduł automatyzacji - korzyści

Moduł automatyzacji w systemie ITManager to odpowiedź na aktualne wymagania zespołów IT. Bazując na doświadczeniach naszych inżynierów zebranych podczas działań wdrożeniowych oraz odpowiadając na potrzeby klientów, stworzyliśmy narzędzie wspierające pracę administratorów w codziennych zadaniach.

Efektem jest wprowadzenie funkcjonalności dostępnych do tej pory tylko w międzynarodowych systemach klasy Enterprise.

01
Praca zdalna
Możliwość zdalnej pracy bez fizycznej obecności przy stanowisku PC
02
Planowanie zadań
Planowanie oraz uruchamianie w tle zadań instalacji aplikacji
03
Unifikacja funkcji
Unifikacja funkcji zdalnego zarządzania w jednej instancji Agenta ITM
04
Prawa administratora
Dostęp do narzędzi systemowych na prawach administratora

ITM Access Management

01
Prośba o dostęp
Zbiory danych, systemy informatyczne, zasoby sieciowe, zasoby IT
02
Akceptacja (osoba decyzyjna)
Weryfikacja wymagań, akceptacja lub odrzucenie wniosku
03
Akceptacja (ABI)
Weryfikacja uprawnień, akceptacja lub odrzucenie wniosku
04
Realizacja (IT)
Nadanie uprawnień, potwierdzenie w systemie ITSM, potwierdzenie dla użytkownika oraz osoby decyzyjnej, wydruk karty uprawnień
05
Raportowanie (ABI)
Raportowanie w portalu WWW, analiza według: użytkowników, systemów, zasobów
Schemat działania rozwiązania ITManager

Webinary oraz wersja testowa

Napisz lub zadzwoń do nas!
// Wersja testowa oraz webinary

Istnieje możliwość niezobowiązującego przetestowania w pełni funkcjonalnego rozwiązania z przez okres 30 dni.

Webinary możemy zorganizować dla Ciebie na żądanie. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze od naszych specjalistów #cybersec dogodnego dla siebie terminu, zarejestruj się poniżej na webinar na żądanie, a skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia konkretnego terminu, w jakim będziesz dostępny.

Podczas webinarów masz możliwość dowiedzieć się więcej o funkcjach ITManager, zadać pytania czy umówić dialog techniczny. 

Jeśli potrzebujesz wersji testowej lub masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.

Tematyka webinarów dostępnych na życzenie

01
System ITManager - budowa i podstawy konfiguracji
Zapisz się
02
System ITManager - monitoring użytkowników
Zapisz się

// Chętnie porozmawiamy i doradzimy

Nie znalazłeś tego,
czego szukałeś?

737 185 902 | 737 185 903 | 727 790 662

737 191 570